הנהלת חשבונות עדכנית ומדוייקת מהווה כלי רב עוצמה בידי המנהלים להערכת ריווחיות ולהתנהלות נכונה.
הנהלת החשבונות היא מרכיב מכריע בזרימת המידע ובהתנהלות השוטפת של החברה.
תפקיד מנהל החשבונות אינו רק לרשום אלא גם ליצור מערכת שתאפשר התראות בזמן אמת לסיכוני התנהלות / ירידה בריווחיות או צפי להפסדים.
אחת הבעיות הגדולות בהנהלת החשבונות היא – חוסר שקיפות.
מנהל החברה לא יודע או לא מבין או לא יודע לנתח את המידע , שמגיע מהנהלת החשבונות או ממערכת השכר.
אצל חלק מלקוחתינו -מותקנת מערכת ONLINE שבה מנהל החברה מחובר להנהלת החשבונות ורואה באופן עדכני את הנתונים במחשב שלו.
המנהל שמקושר למידע באופן מקוון מקבל כלים לניתוח המידע – ובזמנו הוא יכול לצפות בהנהלת החשבונות.
זו אחת הדרכים ליצור מערכת הנהלת חשבונות ושכר שתהיה מתקדמת ותענה על צורכי הלקוח.